2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
چاقو 3 تکه رنگی Kitchen Knife

مشخصات اصلی


قیمت: 19800 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



ست چاقو های رنگی با طراحی زیبا و شیک و رنگ بندی منحصر به فرد یکی از زیباترین و کاربردی ترین محصولاتی است که برای آشپزخانه طراحی شده است. تیغه ی های این چاقو ها دارای روکش سرامیکی است که مانع چسبیدن هر نوع مواد غذایی به بدنه ی چاقو ها می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این ست 3 تیکه چاقو ساخته شدن از مواد آنتی باکتریال است که مانع رشد باکتری ها در این محصول می شود و سطح بهداشت آشپزخانه شما را به بالاترین حد ممکن می رساند. این ست چاقو شامل 3 عدد چاقو در سایزها و رنگ های مختلف می باشد.

ویژگی آنتی باکتریال بودن این محصول باعث جلوگیری از لکه، بو و رشد باکتری می شود. این ست شامل یک عدد چاقوی بزرگ ، یک عدد متوسط و یک عدد کوچک از جنس استیل درجه 1 همراه با روکش سرامیکی، کاربری لذت بخشی به شما می دهد. وسیله ای ضروری برای آشپزخانه شما که هیچ گاه کند نمی شود و بسیار تیز و برنده می ماند.




قیمت : 19800 تومان



ویژگی های چاقو 3 تکه رنگی Kitchen Knife:
- شامل 3 چاقو در سایز های کوچک، متوسط و بزرگ
- جنس تیغه ها از استیل با روکش سرامیک
- دسته ها از پلاستیک فشرده
- دارای استند اکرلیک
- قدرت برش بالا
- قابل شست و شو در ماشین ظرف شویی




ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.


برچسب ها: چاقو 3 تکه رنگی , چاقو 3 تکه , خرید چاقو , خرید چاقو اینترنتی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط