2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آبمیوه گیری دستی Manual Juicer

مشخصات اصلی


قیمت: 58000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


در این روزهای گرم هم می توان در مصرف برق صرفه جویی کرد و هم نوشیدنی های خنک و سالم خانگی را نوشید، شما می توانید با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer این رویا را به حقیقت تبدیل کنید. این وسیله ی با ظاهری شیک و بدون نیاز به برق و حتی باطری به صورت کاملا دستی می تواند در خدمت شما باشد. این آبمیوه گیری شامل دو تیغه ی پلاستیکی می باشد که با آن به راحتی می توان به آب گیری انواع میوه ها پرداخت. با آبمیوه گیری دستی Manual Juicer از خوردن آبمیوه های خنک و خانگی لذت ببرید.


قیمت : 58000 تومان



امروزه استفاده از آب ميوه هاي طبيعي، بدون اسانس و افزودنيها از اولويت هاي سلامتي فرد است، با تهيه آبمیوه گیر دستی مي توانيد از دردسرها و عذاب استفاده از آب میوه گیرهای قديمي رها شويد. این محصول براي گرفتن آب انواع میوه ها کاربرد دارد.


كافيست میوه مورد نظر را داخل اين آب میوه گيری بگذاريد و دسته آن را بچرخانید ، حال آب میوه طبیعی و تازه شما آماده نوشیدن است. با اين دستگاه بي نظير به ساده ترين شكل ممكن آب هر نوع میوه ای را مي توانيد بگيريد و نوش جان كنيد.


قیمت : 58000 تومان



ویژگی های آبمیوه گیری دستی Manual Juicer:
- استفاده آسان و عملکرد سریع و راحت
- بسیار سبک
- شامل دو تیغه پلاستیکی جهت گوشت و میوه
- قابل استفاده برای آب گیری میوه و مخلوط کردن مواد غذایی
- با کیفیت بسیار عالی




ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.


برچسب ها: آبمیوه گیری دستی , آبمیوه گیری , آب میوه گیری دستی , آب میوه گیری , خرید آب میوه گیری ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط