2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ساعت مچی میراندا

مشخصات اصلی


قیمت: 32000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بندی چرم به همراه صدف های طبیعی می باشد که مانند یک دستبند روی دست خودنمایی می کند و ساعت ظریف و شیک آن زیبایی این محصول را دو چندان میکند. این ساعت با کیفیت فوق العاده بالا همراه با 6 ماه گارانتی تعویض برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است.
بند این ساعت، اولین نکته است که جلب توجه میکند. بندی غیر معمول که به یقین با بندهای رایج و معمول در بازار متفاوت بوده و بصورت فوق العاده زیبا بر روی دست، خود نمایی میکند. برای اولین بار در ایران ، ساعت مچی میراندا توسط فروشگاه میهن استور ، با بند چرم اصل همراه با صدف های طبیعی، با کیفیت بسیار بالا ارائه و توزیع میگردد.
قاب و صفحه ساعت، از جنس با کیفیت ساخته شده اند و بهره گیری از موتور با دوام و قدرتمند از کیفیت بالای این محصول خبر میدهد.


قیمت : 32000 تومان



ساعت برگزیده معتبرترین مجله های دنیا

ساعتی که حیرت همگان را بر می انگیزد ...

با �
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی





برچسب ها: ساعت میراندا , ساعت دخترونه , ساعت زنونه ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط