2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
پنکه آب پاش دستی

مشخصات اصلی


قیمت: 24000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کوچک و قابل حمل

قیمت : 24000 تومان


پنکه آبپاش، با پره های خود جریان آب و هوا را ترکیب میکند و قطرات بسیار ریز آب را به صورت پودر شده و با فشار هدایت شده در محیط بخش می کند. این موضوع به خنک کردن و افزایش رطوبت محیط منجر می شود و احساس گرمای طاقت فرسا را از بین می برد. به ویژه در فصل های بهار و تابستان و در مناطق گرمسیر، همراه داشتن این محصول در محیط های تحت تابش مستقیم آفتاب اهمیت زیادی دارد. با پاشش آب های پودر شده به روی بدن خود، می توانید خود را خنک کرده و از تجربه حس دلچسب پاشش آب بر روی گونه هایتان و خنکی مطبوع حاصل از آن لذت ببرید. این پنکه با باطری کار میکند و نیازی به برق مستقیم ندارد و به همین جهت در فضای باز و هنگام مسافرت نیز قابل استفاده است. با هر بار فشردن شاسی روی دسته، همراه باد پنکه رطوبت ملایم حاصل از پودر آب نیز در محیط پخش می شود. میزان این رطوبت کاملا ملایم و کنترل شده بوده و هیچگونه خیسی مایع و یا حس نامطبوعی ایجاد نمی کند.


قیمت : 24000 تومان



ویژگی های پنکه آب پاش دستی:
-
محصول بسیار مناسب برای فصول گرم
- دهانه بزرگ برای اضافه کردن یج به مخزن آب
- کارکرد با 2 عدد باطری قلمی
- کوچک و قابل حمل


ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.


برچسب ها: پنکه آب پاش دستی , پنکه آب پاش , پنکه , آب پاش دستی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط