2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اسپیکر بلوتوثی آنجل

مشخصات اصلی


قیمت: 32000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


یکی از تفریحات لذت‌بخش، گوش‌کردن به آهنگی دوست‌داشتنی و شاد در گردش‌ها همراه دوستان است. زمانی ضبط ‌صوت‌ها همراه بسیار خوبی برای ارایه‌ی موسیقی در هر مکانی بودند؛ ولی با پیشرفت تکنولوژی و منسوخ‌ شدن استفاده از نوار کاست‌ها، ضبط‌ صوت‌ها جای خود را به اسپیکرهای قابل‌حمل دادند. اسپیکرهای قابل‌حمل معمولا برای تامین انرژی خود از یک باتری داخلی قدرتمند استفاده می‌کنند. این اسپیکر برای اتصال به تلفن همراه، پخش‌کننده‌ی صوتی و حتی رایانه و لپ‌تاپ از فناوری بلوتوث بهره می‌برد. اندازه‌ی بسیار کوچک در برابر قدرت بالای این اسپیکر شما را شگفت‌زده خواهد کرد. برای استفاده از این اسپیکر تنها کافی است آن را از طریق بلوتوث به پخش‌کننده‌ی صوتی خود متصل کنید و از صدای قدرتمند آن لذت ببرید. این اسپیکر دارای رادیو بوده و در چهار رنگ متنوع ارایه شده است. همچنین قابلیت اتصال و پخش موزیک از فلش و رم (مموری) این محصول را به یک اسپیکر همه کاره تبدیل کرده است.


قیمت : 32000 تومان



ویژگی های اسپیکر بلوتوثی آنجل : - صدای شفاف و بی نظیر
- دارای LED رقص نور
- ارایه شده در چهار رنگ
- دارای دکمه پاور و ولوم و تغییر موزیک روی بدنه
- اتصال از طریق بلوتوث با موبایل
- دارای باطری لیتیومی قابل شارژ
- ساخته شده از بهترین متریال
- متعلقات: کابل شارژ USB


ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید.


برچسب ها: اسپیکر بلوتوثی آنجل , اسپیکر بلوتوثی , خرید اسپیکر بلوتوثی , اسپیکر بلوتوثی دار ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط